Vet inte vad jag ska ha som rubrik, men det blev den här, hahe!

Har ju vart i Fjällen och kom hem i söndags men då hann jag inte blogga ocg igår så var jag hos Malin och kom hem vid 9, men då är det ju dax för Svenska Hollywood Fruar  .





Ja, idag är ingen speciell dag. Jag har vart i skolan, eller vänta, det var lite speciellt idag för alla våra lärare var sjuka förutom en så vi fick ha a-pass hela dan, eller fram till halv 11, fast det var bara Spanska läraren som var där så dom som hade Spanska (jag) hade ju det som vanligt på morgonen (och dom som hade tyska och franska men dom lärarna hör inte till vårt arbetslag). Men den efter lunch så såg vi på en film som en i klassen hade med sig, så den såg vi. Den hette ...? hehe, jag kommer faktiskt inte ihåg. Men aja, efter det så slutade vi (en halv timma tidigare, yey!). Okej, jag ska sluta `babbla`nu för detta blev såå konstigt, Aja, Hej Då!!!    No pic:( Sorry...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej glöm inte att kolla in min blogg :)

http://Newe.devote.se !!

2010-03-26 @ 14:01:56
URL: http://newe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0