Sitter hemma ensam på en fredag

Hej & Hallå! Nu sitter jag ju här ensam på en fradag, men det är ändå skönt att få vila lite efter en vecka av skola.
Idag så var jag ju i skolan och hade Ma-prov OCH Eng-prov    men jag kände att det gick bra på båda faktiskt ! :)
Juste, vi fick oxå tillbaka provet i engelskan (samma prov som vi gjorde idag asså, hon rättade vääldigt snabbt!) och jag fick 65 av 66! Jag är faktiskt stolt över mig själv! <3

Nu har jag laddat upp massa bilder så nu kommer en bildbomb!!! Asså dom här bilderna är lite gammla men det kommer nya oxå.
Älskar att göra smoothie. Det här är hallon smoothie med kakao på toppen. Muums


Närmare bild


Ett glas med alkoholfri cider på vårt släktkalas.


En till smoothie men utan att ha mixat än.


När jag hält ut det mesta i glaset.


Så här mycket blev det.


Och med lite topping.


Igen


Två apelsiner. Detta är kul, den "lilla" är en vanlig apelsin medans den där andra apelsinen är en bauta apelsin som mamma köpte. Hahahaa...


Mina tofflor som jag fick av mormor.


Hehehe.. Igen...


                                                        Och nu dom nya bilderna

Dagens outfit
Kofta:   ?
Linne: Vero Moda
Leggings:
Ginatricot




Några salta pingviner som jag köpte på kryssningen.


Min söta lilla katt står och spanar ut genom fönstret, hihi!




             Vilken bildbomb va?!                    
Aja, Hej Då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0