Med Stella och Filippa

Nu är jag med Stella och Filippa, Filippa sitter med sin iPod touch, Stella med sin iPhone och jag vid Filippas data
Snart så ska vi äta. Idag är det ju Andra Avenyn, jag har inte kollat på hela denna säsong fast jag hr kollat på typ dom 7 senaste avsnitten så man vet ju lixom vad som har hänt, aja, mindre snack om det nu. Idag så har jag bara vart i skolan och efter så gick jag och dom 2 tjejerna här och köpte presenter till en viss sak, hehe. Sen så åkte vi till Filippa. Här har vi fikat, kollat, runt spelat Cluedo, gjort lite trix med Filippas hund och lite andra saker.
Aja, Hej Då!!!
P.S
Filippa har en underbart enormt söt katt <3 OTTO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0