SÖNDAG=SÄMST


Hej! Jag har inte bloggat har bara inte orkat/vart inne på datan. Jag hatar söndagar har inget att göra nu heller.
I fredags så sov Agnes och Stella hos mig och igår så var jag, Hanna och Stella och såg på FARSAN, den var jätte rolig, rekomenderar den. Sen sov jag hos Hanna och idag så var jag med hanna ett tag.   

Nu kommer lite bilder som ni förstår så doppade vi frukt i smält choklad
ignorera mig
den roliga filmen


några coola bilder som jag gjort
























Såpp, det var det, vet inte om det blir någon mer bloggning idag men vi får se, så Hej Då!!!



Kommentarer
Postat av: Jag själv (ida)

har inte kommit in på blogg.se så jag gjorde en ny blogg, kolla ;)

2010-04-29 @ 15:34:55
URL: http://finast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0